Veel opdrachtgevers staan met plezier op de beurs; een moment waarop ze met trots hun nieuwste innovaties laten zien en één-op-één contact hebben met hun directe doelgroep. Volgens ons heeft een geslaagde beursstand een krachtig thema, een aantrekkelijke stijl en sterke content. Deze drie onderdelen moeten bezoekers naar de stand trekken.
de beursstand vertelt jouw verhaal
communicatie rondom de beurs
De stand op de beurs is het primaire communicatiemoment, maar zeker niet het enige. Voor, tijdens en na de beurs zijn er diverse momenten om contact met je doelgroep te hebben. Nodig ze bijvoorbeeld uit met een opvallende direct mail of deel naderhand het succes van de beurs door middel van een aftermovie.
samenwerking met beursstand bouwer
We werken voor beursstands altijd nauw samen met de opdrachtgever en de bouwer van de stand. Door deze korte lijnen creëren we snel een maximaal resultaat. Onze creaties voor onder andere Remia, Zehnder, JJ Darboven, Boboli en Kawneer zijn te zien (geweest) op bekende beurzen in binnen- en buitenland zoals de Horecava in Amsterdam, VSK Installatiebeurs in Utrecht en de Polyclose in Gent.