direct mails door muntz

de stopping power van direct mail

In een tijd waarin consumenten worden overspoeld door online communicatie, komt de kracht van direct mail naar voren. Direct mail heeft namelijk het aloude stopkracht effect. Waar je als merk online moet vechten tegen algoritmes en concurrenten, heeft het op de deurmat een solo-optreden. Grote kans dat de post die je gisteren hebt gelezen, is blijven hangen. De aandacht voor een geslaagde direct mail is lang, met positieve invloed op geloofwaardigheid en sympathie.

aandacht trekken

Dat gezegd, is het belangrijk dat je boodschap aankomt. Door op te vallen, door mensen persoonlijk te benaderen en natuurlijk in te spelen op hun motivatie. Muntz ontwikkelt wekelijks direct mails, bijvoorbeeld voor consumenten of om op te vallen bij (potentiële) zakenpartners. Wij ervaren dat de impact van onze direct mail groot is. Voor Wienerberger gebakken bestrating brachten we bijvoorbeeld de propositie ‘voor hetzelfde geld leg je gebakken’ tot leven met een bedrukte baksteen (die het gevoel van een stapel biljetten geeft). Een echte eyecatcher met een hoge respons!

met direct mail kom je in direct contact met je doelgroep

rogier gilkes – account director
rogier gilkes