tv en radiocommercials laten maken door muntz

vergroot je zicht- en hoorbaarheid

TV-commercials en radiocommercials zijn above the line media; communicatiemiddelen met een grote zicht- en hoorbaarheid. Ze vragen om die reden vaak ook een behoorlijke investering. Toch blijven TV-commercials en radiocommercials geweldig om te maken en effectief bij bijvoorbeeld het vergroten van jouw merkbekendheid onder het grote publiek.

jouw verhaal staat centraal

Voor een TV-commercial of radiocommercial is het van belang om binnen een bepaald aantal seconden jouw verhaal te vertellen. Dit doen we aan de hand van een script en storyboard, liefst op basis van een sterk merkverhaal of doordachte merkstrategie. We beschrijven daarbij in detail wat je ziet of hoort tijdens de gehele commercial, zo krijg je al een idee van hoe de uiteindelijke productie wordt.

In sommige gevallen kunnen we voor TV-commercials de productie in-house doen, zoals bij het voorbeeld van
De Nationale Bioscoopbon. Afhankelijk van de complexiteit schakelen we partnerbureaus in zoals RedRum. We maken dan gebruik van hun expertise op bijvoorbeeld het gebied van visual effects. Dat zie je in het voorbeeld van onze tv-commercial voor Mövenpick koffie. Voor radiocommercials werken we ook samen met Lavidia.

creëer de ultieme zichtbaarheid voor je merk

herman korstanje- account director | merkstrateeg