brandstories door muntz

zorg voor herkenbaarheid bij
je doelgroep

Vind je het een uitdaging om  een eenduidige propositie te maken voor je merk of product? Wij ontwikkelen brand stories, ofwel merkverhalen. Een inspirerend verhaal dat perfect beschrijft hoe jouw merk het leven van de doelgroep mooier maakt. Want met een sterke merkpropositie weet iedereen, medewerker en klant, waar jouw merk voor staat. Deze merkverhalen ontwikkelen we vaak vanuit onze Brand Kickstart merkpositionering sessie en bouwen we aan de hand van je kernwaarden.

Een sterk merkverhaal, naast andere zaken, zorgt voor herkenbaarheid bij je doelgroep. Het versterkt daarnaast de interne communicatie. Een sterk merkverhaal is een verhaal waar iedere medewerker achter staat en uniform doorverteld zal worden. Uiteraard draagt een sterke interne communicatie hier ook aan bij.

Onder andere voor Technische Unie, de grootste technische groothandel van Nederland, ontwikkelde we een inspirerende brandstory.

een sterke brand story spreekt voor je bedrijf en laat zien waar het voor staat

rogier gilkes – account director
rogier gilkes