content marketing door muntz

maak impact met jouw content marketing

Alles begint met een goed verhaal. Een goed verhaal begint met content. Op welke wijze ook, content omsluit het DNA van je bedrijf of merk. Het is dé gelegenheid om je kernwaarden over te brengen en deze aan te laten sluiten op die van de consument. Want dat is de stelregel van een contentstrategie: klanten aan je binden met pakkende teksten en beelden.

content met mate

De klant wordt dagelijks overspoeld met content. Video’s, social media, blogs, ze zijn er altijd en overal. Bewust of niet, een dag bestaat voor mensen uit een aaneenschakeling van mediakeuzes. Niet bijzonder genoeg? Je content marketing verdwijnt tussen de duizenden reclames, video’s en teksten die zijn langsgekomen. Zonde, toch? Het gaat er dus niet om hoe vaak, maar wát je stuurt. Er zijn een aantal kernvoorwaarden waardoor jouw content wél gelezen wordt. Relevantie is er daar één van. Zorg dat je je doelgroep kent en weet wat er in hun levens speelt. Met de juiste aansluiting kun je als merk impact maken. Je biedt een helpende hand, weet wat er speelt en maakt uiteindelijk het leven en de keuze voor producten makkelijker.

muntz geeft inhoud aan content

Wij weten als geen ander welke wegen je moet bewandelen om tot sterke content marketing te komen. Muntz ontwikkelt niet alleen een contentstrategie, maar implementeert deze ook voor je. We duiken in je verhaal en vertalen deze op ludieke wijze in aansprekende content. Zo weten we bijvoorbeeld al lange tijd echte fans van duurzame koffie aan Café Intención te binden.

succesvolle social media start met een sterke strategie

rogier gilkes – account director
rogier gilkes