project manager marketing communicatie living

over de vacature projectmanager marketingcommunicatie living

Muntz is een bekende naam in de woonbranche. We werken al voor veel A-merken, formules en samenwerkingsverbanden. En al onze woonklanten willen we graag verder helpen in het vinden van een eigen positie in de markt en het kunnen inspelen op de kansen die er zijn, juist ook online en met behulp van slimme technologie. Daarvoor zoeken wij een communicatieadviseur die als projectmanager start in het team dat werkt voor één van onze toonaangevende woonklanten (de Binnenhuisadviseurs) en op termijn wil doorgroeien tot brand manager van deze groep van 58 woonwinkels. Jij bent het eerste aanspreekpunt voor de klant en de spil tussen hen en het team dat bestaat uit designers, content marketeers, online marketeers, projectmanagers development, een art director en een account director. Je coördineert om te beginnen alle werkzaamheden, maakt briefings en begrotingen en begeleidt het creatieve proces tot en met oplevering, waarbij je uiteraard de deadlines en de kosten scherp in de gaten houdt. Dat vraagt dus om een brede kennis cq breed interesseveld, want om een rol van betekenis te kunnen spelen bij de ontwikkeling van campagnes die resulteren in de gewenste positionering en veel leads, moet je je zegje kunnen doen en toegevoegde waarde kunnen leveren. Intern maar ook op ledenvergaderingen of bij winkel- en leveranciersbezoek. En dat kan bijvoorbeeld omdat je al jarenlang projectmanager bent bij een reclamebureau, aantoonbare affiniteit hebt met de woonbranche of met het organiseren van woonevents, zelf interieuradviezen geeft of in een woonwinkel hebt gewerkt.

Jouw profiel

  • Je beschikt over minimaal HBO opleiding, marketing of communicatie
  • Je bent op zoek naar een nieuwe uitdagende job voor minimaal 32 uur
  • Je hebt minimaal 4 jaar ervaring in een vergelijkbare project- of accountmanagement functie
  • Je beschikt over uitstekende communicatieve en organisatorische vaardigheden
  • Je hebt aantoonbare affiniteit met de woonbranche
  • Je hebt de ambitie en het geduld om door te groeien tot account manager of brand manager
  • Je hebt ervaring met Content Management Systemen
  • Je hebt actuele kennis van online marketing of bereid je deze kennis snel eigen te maken
  • Je bent positief ingesteld, werkt graag in een team en het glas is bij jou nooit halfleeg

Jouw arbeidsvoorwaarden
De arbeidsvoorwaarden zijn prima geregeld. De basis wordt gevormd door een goed, marktconform salaris. Zaken als reiskostenvergoeding en een pensioenregeling zien wij als vanzelfsprekend. Wij bieden je een afwisselende functie met veel ruimte voor eigen invulling en goede doorgroeimogelijkheden. Je opereert zelfstandig binnen een projectteam in een innovatieve, professionele, groeiende organisatie die investeert in mensen en talent. Wil jij daar deel van uitmaken? Solliciteer dan direct!