Je wilt graag weten hoe je klant denkt. Om dat te realiseren is het belangrijk om met je klant in gesprek te komen. Dit kan aan de hand van een customer journey map. Hiermee brengen we met elkaar een specifiek proces in kaart, analyseren we de barrières waar je klant tegenaan loopt en bedenken we ideeën die die barrières verminderen of wegnemen.
bind blijere klanten aan je merk
redenen voor een customer journey map
Dit zijn veelgehoorde redenen van onze opdrachtgevers die kiezen voor een customer journey map:
- Je wilt dat je verschillende klantprocessen beter op elkaar aansluiten
- Je wilt blijere klanten die vaker bij je terugkomen
- Je wilt blijere klanten die je vaker aanbevelen bij anderen
- Je wilt de professionaliteit van je organisatie verbeteren
We kunnen werken met een globale customer journey map, die het proces van oriëntatie tot ambassadeurschap in kaart brengt, of juist meer met specifieke klantreizen zoals:
- Het aanmeldproces
- Het bezorgproces
- Het retourproces
- Ambassadeurs maken
Dat hebben we onder ander gedaan voor:
creëer een fijne klantbeleving!
Meer informatie over de werking van onze customer journey map? Hier kun je meer lezen over onze sessie. Onze specialisten inspireren je graag.