Samenwerken aan de Cotap merken
Straq is het nieuwe merk van Cotap en is gepositioneerd als een no-nonsense expert op het gebied van projectvloeren voor de Nederlandse markt. Straq staat voor een compacte collectie pvc vloeren, vinyl vloeren en entreematten, waarmee ze een zo klein mogelijke ecologische voetafdruk willen achterlaten. Wij hebben voor dit merk onder meer het brand design en de introductie ontwikkeld!
Samenwerken aan de Cotap merken
Straq is het nieuwe merk van Cotap en is gepositioneerd als een no-nonsense expert op het gebied van projectvloeren voor de Nederlandse markt. Straq staat voor een compacte collectie pvc vloeren, vinyl vloeren en entreematten, waarmee ze een zo klein mogelijke ecologische voetafdruk willen achterlaten. Wij hebben voor dit merk onder meer het brand design en de introductie ontwikkeld!
strategy and branding
Met Cotap’s nieuwe merkconcept straq ligt de focus op vloeren voor de zakelijke markt. Specifiek op vloeren die makkelijk zijn schoon te maken, bestendig zijn tegen zwaar materiaal en een vloer waar dagelijks veel mensen overheen kunnen lopen. Nadat de naam was vastgesteld, hebben we het merk verder versterkt met kernwaarden, merkverhaal en een passende tone-of-voice.
campaign and design
Om te zorgen dat straq zich ontwikkelt naar een opzichzelfstaand en herkenbaar merk in de vloerenmarkt, is er na de positionering een nieuw logo en passende huisstijl ontworpen. Daarbij zijn er teksten voor de website geschreven en is er een Direct Mail ontworpen om de huidige klanten kennis te laten maken met Cotap’s nieuwe merk.
Cotap blijft zich inzetten voor een duurzame levensloop van haar vloeren. Ook bij straq is het mogelijk om de vloeren te recyclen via hun 'Vloerretour' service. De klant haalt de vloer uit het gebouw, waarna de snijresten vervolgens worden opgehaald en gerecycled. Wel zo fijn voor het milieu!