ervaar de wereld van luxe, comfort en kwaliteit

Aan de basis van het vernieuwde webdesign staat een customer journey en merksessie, waarin we look and feel hebben bepaald en voor de drie belangrijkste bezoekersgroepen relevante ingangen hebben gecreëerd. Centraal bovenaan staat een quick finder die er voor zorgt dat je binnen enkele stappen je droomreis op maat hebt. Handig als je al weet wat je wilt. Rechts is er een slimme zoekfunctie, die filtert op allerlei zoektermen. Ideaal als je benieuwd bent wat Silverjet bijvoorbeeld rondom een brede zoekterm als ‘Spanje’ te bieden heeft.

Centraal op de homepage is er volop ruimte voor inspiratie, voor de groep die nog geen duidelijk idee heeft waar ze naar op zoek zijn. Ook namen we de hele boekingsmodule onder handen, zodat deze eenvoudiger te doorlopen is. Daarnaast zijn er duidelijke conversietriggers toegevoegd, zodat er altijd snel contact kan worden opgenomen met een adviseur van Silverjet.

Datum
12 april 2019
Klant
Categorie
campaign and design, strategy and branding
Tags
online touchpoints, webdesign, website