restyling en introductie van drie nieuwe speciaalsauzen

In 2009 heeft Remia een serie van 9 speciaalsauzen geïntroduceerd. Inmiddels zijn we 9 jaar verder en was het hoog tijd voor een flinke opfrisbeurt voor het design en voor het vernatuurlijken van de recepten. Vanaf nu kunnen we dan ook zeggen dat alle sauzen zonder kunstmatige geur-, kleur- en smaakstoffen ontwikkeld zijn. Daarnaast heeft Remia drie nieuwe smaken geïntroduceerd: Honing-Mosterdsaus, een Allioli en een Chilisaus.

Om de doelgroep met de restyling en de nieuwe smaken bekend te maken hebben wij een introductie toolkit gemaakt. Voor de introductie van het assortiment een broadsheet, een prachtig receptenboek om de foodprofessional te inspireren, een mini-site met alle informatie, diverse advertenties en mooi pos-materiaal.

Datum
17 januari 2019
Klant
Categorie
campaign and design, digital and data
Tags
brandlead, concrete5, introductiecampagne, online touchpoints, webdesign, webdevelopment, website