fijne installatie!

Voor Remeha vormen installateurs een belangrijke schakel in het adviesmoment richting consumenten. Het creëren van merkvoorkeur en sympathie bij de installateur staat centraal in de Remeha Fijne Installatie campagne. Wij zetten de installateur letterlijk in het zonnetje...of op de lange latten.

oplossingen voor een optimaal comfort

strategy and branding

Wij creëerden het sympathieke thema 'Fijne installatie', dat als variant op 'fijne vakantie' door iedereen wordt gebruikt; van de receptioniste van Remeha tot aan de installateur!

campaign and design

Vanaf drie ketels installeert de installateur zichzelf al op een Sunweb vakantiebestemming. Hoe meer ketels je installeert, hoe meer punten je spaart. Themavisuals, film, verschillende dm’s, teasers, reistickets en online campagnemiddelen werden ingezet om de installateur te activeren.

digital and data

Om de installatie voor de installateur nog fijner te maken bedachten wij de scan-app. Scan de barcode en de geïnstalleerde ketel is geregistreerd. Door een slimme koppeling met de door ons ontwikkelde mijnremeha portal kan je direct je gespaarde vakantiepunten zien.

Honderden installateurs zorgden voor duizenden geïnstalleerde cv-ketels. Zij gingen daardoor naar hun favoriete vakantiebestemming. Remeha gaf hiermee verder invulling aan hun feeling of warmththematiek en zorgden voor een verhoging van de merksympathie onder de doelgroep.