relaxfauteuil voor actievelingen
Voor Releazz creëerden wij een compleet nieuw merk relaxfauteuils. Wat begon met het bedenken van een goede niet voorspelbare merknaam met pay off resulteerde in een vernieuwend concept en opvallende huisstijl waarmee de fabrikant zich kon identificeren.
releazz seats you with energy
strategy and branding
De wens van de fabrikant was om met het merk een nieuwe doelgroep aan te spreken. Door met de collectie niet alleen 'oubollige' relaxfauteuils te ontwikkelen maar een vernieuwende collectie die de actieve 40+er aanspreekt. Wij bedachten de volgende propositie: Releazz is er voor de actieve mens die (sportief) bezig wil zijn. Na iedere inspanning komt een welverdiende ontspanning. Lekker jezelf opladen in een originele Releazz relaxfauteuil waarna je er weer vol energie tegenaan kunt.
campaign and design
Na creëren van de merknaam Releazz met bijbehorende pay off hebben wij de stijl en touchpoints ontwikkeld passend bij de propositie. Belangrijk onderdeel was de campagne fotografie om de actieve mens uit te beelden; een dansend paar, mountainbiker, skiër en hardloper die vanuit de relaxfauteuil aan de activiteit beginnen.
Omdat het om een nieuw merk gaat is een beursconcept ontwikkeld om verschillende woonwinkels te enthousiasmeren de collectie van Releazz op te nemen. Zo zijn er verschillende beurswanden gemaakt, POS materialen in de vorm van lichtbakken en een film die het merkverhaal van Releazz vertelt.
digital and data
In de customer journey speelt de website een belangrijke rol? De lancering van Releazz met ondersteuning van de nieuwe website was een groot succes. Deze website zal gedurende het jaar verder worden uitgebreid met nieuwe collecties, landingspages, dealerlocator en meertaligheid.