Een concept voor een zinnenprikkelend brood

Sinds Maart zijn we een interessante samenwerking aangegaan met Luscious Loaf. De bakker met zijn bijzondere brood wilde een nieuwe, unieke vormgeving met bijbehorend uniek concept. Deze stijl zou worden doorgevoerd in alle online en offline uitingen, in een nieuwe website en een compleet nieuwe huisstijl.

We zijn bezig gegaan met een unieke nieuwe propositie. Luscious Loaf wilde anders zijn dan anderen, unieker, net zoals het brood zelf ook is. Zo is een stijl ontwikkeld rondom Marie Antoinette, de echtgenote van koning Lodewijk XVI van Frankrijk. Zij stond bekend als een knappe vrouw, modebewust en altijd met hoge kapsels, het was een verleidelijke vrouw vol extremen. En dat is ook kenmerkend voor het brood dat luscious loaf maakt; het ziet er verleidelijk uit, zit vol met heel veel smaak en is altijd uniek!

Uiteindelijk is de payoff van Luscious Loaf; lust, liefde en passie voor brood, geworden. Dit heeft betrekking op alles wat bakker Martin uitdraagt in de productie van zijn broden, maar zegt ook iets over diegene die een Luscious loaf koopt en opeet. Je ervaart de lust, ontwikkelt de liefde en krijgt de passie voor dit heerlijke, zinnenprikkelende brood.

Rondom de nieuwe fotografie van elk brood apart hebben we de nieuwe stijl verder ontwikkeld. Zo is uiteindelijk een nieuwe website ontwikkeld met bijbehorende nieuwe huisstijl.

Meer weten over het meest zinnenprikkelende brood van Nederland?

Datum
27 november 2018
Categorie
campaign and design, digital and data, strategy and branding
Tags
brand kickstart, concrete5, designboard, fotografie, huisstijl, magento2, merkconcept, print media, webdesign, webdevelopment, website