jouw binnenhuis adviseur over de vloer

Jouw Binnenhuisadviseur is hét keurmerk voor het interieur. Met 60 aangesloten interieurspeciaalzaken verspreid over heel Nederland. Wij ontwikkelen campagnes en online tools waarmee je zeker weet dat inrichten écht leuk wordt.

maatwerk marketing voor 60 winkels

strategy and branding

Met Jouw binnenhuisadviseurs keurmerk ben je verzekerd van een luisterend oor, de beste merken, maatwerk, uitgebreide garanties, vakmanschap en een verrassend advies. Als je het leuk vindt komt Jouw binnenhuisadviseur zelfs bij jouw over de vloer voor een advies op maat. Op basis van een brand kickstart, een brainstormmiddag met meerdere leden en veel overleg met diverse commissies presenteert Muntz samen met het bestuur elk jaar de nieuwe plannen. Al vanaf 1994!

campaign and design

Elk jaar creëren wij meerdere themacampagnes voor iedereen die gaat voor persoonlijk en zeker als het gaat om de inrichting thuis. Mini-magazines en folders op maat, een Restylemagazine, POS materiaal, wekelijkse content snippets, fotografie, video, blogs, online tools en een over 60 winkels verdeeld online marketing budget zorgen voor veel traffic naar de (lokaal goed in Google vindbare) microsites en naar de winkel.

Een minimagazine met voor elk van de 60 winkels de mogelijkheid om een extra katern toe te voegen, de geselecteerde modellen te vervangen door eigen medewerkers en te kiezen voor een eigen FC omslag...en dat allemaal in 1 drukgang en via een eigen inlog in de Campagne Manager. Maatwerk in uitvoering.

digital and data

Jouw binnenhuisadviseur was het eerste collectief van ongebonden woonretailers waar Muntz een multisite-applicatie voor ontwikkelde. Via deze applicatie kan collectieve content gemakkelijk worden gedeeld over alle 60 microsites. Via slimme technologie wordt elke microsite goed gevonden in Google en kunnen winkels eenvoudig hun microsite personaliseren met eigen verhalen, foto's, collectie en acties. Via de Campagne Manager (ook onderdeel van ons Brandlead platform) wordt elk lid via de mail en een eigen inlog op de hoogte gehouden van alle lopende campagnes en kan men eenvoudig zelf aanvullende communicatiemiddelen bestellen. Via een uniek mbv Google Data Studio ontwikkelde statistieken overzicht, kan elk lid op elk gewenst moment zien wat het effect is van de microsite en de campagnes in ruil voor de maandfee die men betaald.

Als alternatief voor of ter ondersteuning van de huis-aan-huis verspreiding van het magazine ontwikkelden wij een multi display advertising tool, waarmee iedere winkel in het eigen verzorgingsgebied online kon adverteren op Buienradar, Nu.nl, Facebook enz.

dick-640

Jouw binnenhuisadviseur is het grootste collectief van zelfstandige woningtextielspecialisten in Nederland en is al jaren de favoriete dealer van de A-merken in vloer, wand en raam en van vele consumenten.