introductie van de c’est ca warme sauzen

In 2019 gaat Remia tijdens de Horecava een assortiment van vier warme sauzen introduceren onder de naam C’est Ca. Een witte en een bruine basissaus en een kant & klare champignonsaus en pepersaus. Dit assortiment is vrij van allergenen, plantaardig en heeft een verse smaakbeleving. De sauzen bieden de foodprofessional een perfecte basis voor hun huisgemaakte sauzen en bieden alle ruimte voor hun eigen creatieve finishing touch. Uitstekend te combineren met vlees- en visgerechten of groenten.

culinaire sauzen voor de foodprofessional

strategy and branding

Remia wilde een professionele en culinaire uitstraling om zo ook het hogere segment aan te spreken. Qua stijl moesten de elementen uit de verpakkingsdesigns terugkomen. Voor de fotografie had Remia duidelijk voor ogen dat het een bistrosetting moest worden met koperkleuren, witte tegels en ruw hout en staal.

campaign and design

Om de doelgroep met de C’est Ca sauzen bekend te maken zijn er diverse middelen gemaakt. Voor de introductie van het assortiment een broadsheet, een receptenboek om de foodprofessional te inspireren, diverse advertenties en een uitnodiging voor een bezoek op de stand op de Horecava om de sauzen te proeven.

digital and data

Om online vindbaar te zijn realiseerden wij voor C'est Ca ook een inspirerende landingspagina met alle productinformatie, recepten en een module om samples aan te vragen van de warme sauzen.

Concrete5

diana

De introductie is op de Horecava erg goed ontvangen. Inmiddels hebben al een aantal grote partijen interesse getoond in de producten van C'est Ca.