for everybody who really cares

Met een merkthema en een mooie uitstraling 'for everybody who really cares' creëerden wij een nieuwe identiteit voor Berg Care. Effectieve en resultaatgerichte communicatie richting specialist en client.

medical and esthetic technology

strategy and branding

Het geheim van Berg Care en de meest optimale behandelervaring zit hem in de combinatie van toewijding en technologie. Dit was het uitgangspunt voor het merkverhaal, de slogan, de fotografie, de merknaam en alle ontwikkelde communicatieuitingen.

campaign and design

Om de specialist en consument te overtuigen namen wij alle offline en online communicatiemiddelen onder handen. Van POS- materiaal tot website. Van brochures tot social media posts. Van advertenties tot interactieve presentaties.

digital and data

De website is een belangijk verkoopinstrument voor Berg Care. Wij bouwden voor de specialist een multisite met relevante content. Voor de cliënt bedachten wij slimme microsites om direct een afspraak te kunnen maken bij een specialist in de regio.

Berg Care creëert door in te zetten op een duidelijke merkwaarde en -belofte onderscheidend vermogen ten opzichte van concurrenten. De nieuwe designtaal ademt toewijding én innovatie, die beter wordt (h)erkend door specialisten met hogere verkopen tot gevolg.