meer merkbekendheid

jouw merk in de spotlight

Je wilt meer bekendheid voor bijvoorbeeld je merk, bedrijf of product. Het meten daarvan kan op basis van verschillende KPI’s zoals top of mind awareness, geholpen naamsbekendheid, site visits en meer. Het belangrijkste is natuurlijk een grotere afname van je product of dienst.

wat is je doel?

Dat is de centrale vraag die we met elkaar doornemen. Een hogere merkbekendheid onder een hele specifieke doelgroep (bijvoorbeeld architecten) kan een andere aanpak vereisen dan een hogere merkbekendheid voor een product of dienst die je landelijk bekend wilt maken. Na de strategie volgt de creativiteit. Een prikkelend idee dat jou helpt je doel te bereiken!

redenen om een campagne te ontwikkelen

Dit zijn veelgehoorde redenen van onze opdrachtgevers om campagne te voeren:

  • Je zoekt een betere aansluiting bij je doelgroep (dat kan een huidige of nieuwe
    doelgroep zijn) of wilt inspelen op veranderde marktomstandigheden (door bv. overname of concurrentie)
  • Je bent op zoek naar meer marktaandeel, ook op de korte termijn
  • Je wilt een nieuw product of een nieuwe dienst onder de aandacht brengen en de bekendheid daarvan vergroten
  • Je wilt meer aanvragen, meer downloads, meer lezers, meer reviews, meer nieuwsbrief inschrijvers etc.

Met onze drie disciplines kunnen we geïntegreerde campagnes bedenken, ontwikkelen en uitleveren. Dat hebben we onder andere met succes gedaan voor:

morgen al meer zichtbaarheid?

We inspireren je graag over alle online en offline campagnemogelijkheden, waarbij we jouw doel altijd centraal stellen. Neem contact op met onze specialisten.

Maak je merk bekender onder een specifiek of groter publiek met een slimme campagne

herman korstanje- account director | merkstrateeg