Je bent op zoek naar manieren om de relatie met je klanten te verdiepen. Je wilt ze graag verder ondersteunen in hun marktbewerking, ze trainen of bewegen om vaker producten in te kopen. Daarnaast wil je relevante data opslaan en delen (bijvoorbeeld over welk product in welke periode goed verkoopt) en je belangrijkste dealersupport centraliseren. Wij hebben daar dé oplossing voor!
maak van klanten ambassadeurs
dealerportal van muntz
Het dealerportal vormt de centrale online plek voor jouw dealers. Ze kunnen daar bijvoorbeeld:
- Verkochte producten registeren (voor bv. garantie)
- Producten inkopen
- Sparen voor cadeaus (loyaliteit)
- Trainingen volgen
- Inschrijven voor events
- Nieuws en acties bekijken
haal meer uit je dealerplatform
Door dit te bundelen op één centrale plek, ontstaat er synergie. Voordelen die we van onze opdrachtgevers horen:
- Meer cross-selling en upselling
- Meer inzicht in wat je klanten waar en wanneer verkopen en kopen
- Minder fouten in databeheer door digitalisatie. Gegevens worden niet meer handmatig verwerkt
- Hogere retentie door inzet van loyaliteitsprogramma’s
- Blijere klanten door eenvoudige vindbaarheid
Het portal kan gekoppeld worden aan diverse IT-systemen zoals Afas, Logictrade en PowerBI van Microsoft. Zo vereenvoudig je je datastromen en krijg je meer inzicht.
hoogwaardige technologie in een veilige omgeving
Onze dealerportals worden opgebouwd uit diverse hoogwaardige modules, passend bij jouw vraagstuk. Wil je bijvoorbeeld garanties registreren? Of juist inzicht geven in de verkopen per dealer? Op basis van een uitgebreide intake brengen we het landschap van jouw klant in kaart en ontwikkelen we een dealerportal op maat.
Al onze dealerportals voldoen aan hoge standaarden op het gebied van veiligheid. Zo werken we bijvoorbeeld met tweestapsverificatie om in te loggen en staan de portals op dedicated servers.
De Muntz dealerportal wordt naar tevredenheid gebruikt door topmerken als Remeha en Cotap. We laten je graag de mogelijkheden zien!