Een flyer is een bij uitstek geschikt communicatiemiddel om jouw boodschap snel en direct onder jouw doelgroep uit te delen. Jouw boodschap kan een uitnodiging of een (eenmalige) actie bevatten, maar ook een oproep voor personeel.

Een flyer kan verschillende formaten hebben, maar populair en gangbaar is het A5-formaat. Omdat er vrij weinig ruimte is op een flyer, is het de kunst de boodschap zo kort mogelijk en kernachtig weer te geven met de juiste - overtuigende - beelden en tekst. Houd daar rekening mee.

Doel van de flyer is het oproepen tot (onmiddellijke) actie. Daarom worden flyers vaak uitgedeeld op locaties waar jouw doelgroep ruimschoots is vertegenwoordigd. Heeft jouw doelgroep de boodschap direct in handen. Ook voor onmiddellijke actie. Zo’n flyer scoort. 

Wat nog meer?

Strategie & concept
Crossmediale campagnes
Print media
Webdesign
Online Marketing
Online technologie
"Direct een aanbieding in handen"
- Rogier Gilkes Account Director