De grote voordelen van een gedrukte direct mailing (DM)? Je selecteert zelf de doelgroep en stuurt deze een persoonlijke brief met boodschap toe. De DM is op naam en bevat een concrete uitnodiging of aanbieding. Waarbij ook ruimte is voor een prikkelende gadget. Een gerichte actie dus. 

Een DM kan verschillende doelen hebben. Een DM kan voorbereiden. De ontvanger wordt later teruggebeld voor een afspraak. Een DM kan de ontvanger ook bewegen op een bepaalde actie in te gaan, bijvoorbeeld een eenmalige aanbieding voor een service of product.

Omdat het spel van verleiden een subtiel spel is, zetten de professionals van Muntz All Active ook subtiele beeld- en tekstfoefjes in om jouw klant te bewegen. Zo kun je zelfs met verschillende na elkaar verstuurde DM’s al snel en eenvoudig een spannende mini-campagne opzetten. Jouw klant stelt de aandacht zeker op prijs!

Wat nog meer?

Strategie & concept
Crossmediale campagnes
Print media
Websites en webshops
Online Marketing
Online technologie
Mobiel gevonden worden?
- Rogier Gilkes Account Director