Nieuwe media zoals mobile marketing en social media hebben print gedwongen om te evolueren. Mede door nieuwe technieken als Layar en Zmags blijft print volgens ons een belangrijk medium. Mooie magazines, inspirerende kranten of een actiematige Direct Mail. Print blijft een communicatievorm die de boodschap perfect kan overbrengen, zeker als onderdeel van bijvoorbeeld een crossmediale campagne. 

Layar zorgt voor een interactieve toevoeging aan print media. Dat betekent dat de lezer met zijn smartphone digitale content kan bekijken zoals een video of bijvoorbeeld direct de bijbehorende website kan bezoeken. Met Zmags krijgen je publicaties een tweede leven online, doordat deze naar een digitaal magazine worden omgezet en zo ook vanaf een tablet gelezen kunnen worden. En ook in Zmags kan veel digitale content worden toegevoegd. 

Kortingscoupons, stickers of kortingscards. Deze toevoegingen zorgen ervoor dat ook print zijn conversie blijft behouden. En met verschillende papiersoorten en afwerkingen kun je gemakkelijk de kwaliteit van het eindproduct bepalen, perfect passend bij jouw boodschap.

Door onze jarenlange ervaring met drukwerk en de gesegmenteerde verspreiding ervan kun je rekenen op de beste deal. De beste designers om het vorm te geven, de schrijvers voor inspirerende content, de technische kennis om het perfect drukklaar te maken en de begeleiding om alles binnen de planning af te hebben. En dat tegen scherpe tarieven. Van relatie- en consumentenmagazines tot DM's, flyers of visitekaartjes. Moeten we het zwart op wit drukken?

Print media, dus...

Wat nog meer?

Strategie & concept
Crossmediale campagnes
Print media
Webdesign
Online Marketing
Online technologie
"Van brainstorm tot magazine"
- Willemijn van Ham Projectmanager