Met retargeting of dynamische bannering toon je jouw banner aan een bezoeker die verschillende websites bezoekt, maar zeer recent ook jouw website bezocht. Jouw banner duikt op. Dat is een ‘gepersonaliseerde’ banner met bijvoorbeeld een product waar de bezoeker op jouw site naar heeft gezocht. Dynamic bannering gaat verder waar de ‘normale’ online banner stopt. Letterlijk. Zo creëer je online verschillende contactmomenten. 

Met retargeting verras je de consument, jouw klant of prospect met een online advertentie met een relevante en persoonlijke boodschap. Want de dynamische banner duikt verschillende keren op tijdens het internetgedrag. Zonder te irriteren want de content - afbeelding en product - wisselt voortdurend. Iedere banner is klant-specifiek omdat deze de laatst bekeken producten bevat. 

Uiteraard vormen dynamische banners een welkome aanvulling van een pas gelanceerde campagne of benadrukken een actieweek. Met retargeting verleidt je jouw bezoekers terug te keren naar jouw site om een aankoop te doen. Dynamische bannering vormt een zeer effectieve manier van online marketing. De specialisten van Muntz All Active kunnen de dynamische banners ook in jouw website implementeren. 

Wat nog meer?

Strategie & concept
Crossmediale campagnes
Print media
Webdesign
Online Marketing
Online technologie
"Retargeting werkt"
-