Ook op de winkelvloer geldt: onderscheid jezelf van de concurrent. Kies voor een unieke formule die je doelgroep uitnodigt en uitdaagt. Dit onderscheidende element start uiteraard met de basis: je positionering en propositie. Dat is de ‘bottom line’ die overal – fysiek – op de winkelvloer is te herkennen.

Na het creëren van een winkelvloerconcept, kunnen we het POS-materiaal ontwikkelen. Onder POS (Point of Sale) verstaan we instore-elementen van posters, reclameborden, showcards, (counter) displays tot draagtassen, folderbakjes en bewegwijzering. Kortom, herkenbare signalen die je klant beïnvloeden tijdens de 'path to purchase'. 

Zelfs de service van je medewerkers en eigenschappen van de fysieke omgeving kun je onderdeel laten zijn van een aansprekend winkelvloerconcept. Via mobiele (digitale) displays en apps kunnen we jouw medewerkers ondersteunen in het bijvoorbeeld direct checken van voorraden en aflevertijden. En wat dacht je van configurators om direct te laten zien hoe een product in een bepaalde setting staat? Een directe winkelvloerservice die je klantenbinding vergroot. 

Wat nog meer?

Strategie & concept
Crossmediale campagnes
Print media
Webdesign
Online Marketing
Online technologie
"Maak van kijkers kopers"
- Dick Nieuwenhuis Managing Director | Strategie