Uiteraard ziet de verpakking van je product er gelikt uit. Jammer dat het net in een onooglijke hoek van het onderste schap ligt. Een doelgerichte retail- en trade-communicatie brengt je product op de juiste (meest aantrekkelijke) plek in winkel of supermarkt. 

Voor een ideale plek in het schap of op de winkelvloer is een goede communicatie tussen fabrikant en retailer voorwaarde. Doel is het scheppen van een beleving, een emotie die de meerwaarde creëert voor de retailer, de zogenaamde retailer intimacy. Naast het positioneren van het product, spitst retail- en trade-communicatie zich ook toe op het opbouwen van de naamsbekendheid van het bedrijf achter het product/merk. 

Tot de retail- en trade-communicatie behoren ook aansprekende events op de winkelvloer, van (product) presentaties tot roadshows en interactieve content op de retailers website als ook het samenstellen van advertenties, magazines en andere communicatiemiddelen. 

Wat nog meer?

Strategie & concept
Crossmediale campagnes
Print media
Webdesign
Online Marketing
Online technologie
"Verleid je klant met verpakking en winkelpresentatie"
- Herman Korstanje Account Director