Het aantal mogelijke contactmomenten (touchpoints) met de consument is de afgelopen jaren bijzonder sterk toegenomen; van webshops, social media, mobile en andere communicatiekanalen tot de 'old fashioned' fysieke instore ontmoetingen. De consument wil overal en op elk moment, maar vooral wanneer het hem uitkomt, een connectie met je aangaan. Omnichannel denken wordt dan ook wel ‘everywhere commerce’ genoemd. Omnichannel is het nieuwe denken! 

Nu hoef je natuurlijk niet direct alle kanalen en contactmomenten te bestormen. Kijken waar je doelgroep zich ophoudt, wat hen op dat moment bezig houdt en je daar als merk op een relevante manier presenteren, is een efficiëntere en doeltreffende start van een omnichannel-strategie waarin je zo veel mogelijk consumenten die passen binnen jouw segmentatie kunt gaan bereiken. Dit geldt voor zowel een B2C als een B2B omnichannel-strategie. 

Met onze ervaring kunnen we een omnichannel-strategie volledig voor jouw merk invullen. Op basis van onze kennis en beschikbare data vullen we de customer journey in en bedenken we een creatief concept. Vervolgens zorgen we voor een perfecte executie tijdens de contactmomenten en worden deze geanalyseerd.  

Belangrijk - zeker in de retail business - is dat u een strak en flexibel plan samenstelt om uw klant op de verschillende contactpunten te verrassen, uiteraard met uw toegevoegde waarde en propositie. Waarbij minimaal uw aanbod via smartphone en tablet naar uw klant vloeit. Uiteraard kunnen onze All Active experts samen met u een op het lijf geschreven omnichannel plan opstellen. 

Wat nog meer?

Strategie & concept
Crossmediale campagnes
Print media
Websites en webshops
Online Marketing
Online technologie
"Touchpoints op de juiste manier ingevuld"
- Dick Nieuwenhuis Managing Director | Strategie