Hoe wordt jouw merk beleefd? Als een ‘stil’ merk gebaseerd op functionele producteigenschappen of juist als een levend, toegankelijk en sociaal merk dat een uitgesproken persoonlijkheid heeft? 

Een sterk merk heeft een duidelijke merkidentiteit als basis. Het bepalen van de merkidentiteit start met een analyse en het creëren van een aansprekend merkverhaal. Dat is het verhaal van jou, je medewerkers en je diensten en producten. En vooral over wat jouw bedrijf aan toegevoegde waarde biedt (what makes you the purple cow?). De merkidentiteit is een samenhangende en aantrekkelijke weerspiegeling van al die zaken. 

Wat beweegt úw bedrijf? Waar staat het voor? De All Active experts van Muntz kunnen u ondersteunen bij het verantwoord en doelgericht laden van uw merkidentiteit. Van een mission statement tot de daaruit vloeiende marketingacties en de contactmomenten met uw klanten. Zodat uw merkidentiteit uw doelgroep in beweging zet. 

Wat nog meer?

Strategie & concept
Crossmediale campagnes
Print media
Webdesign
Online Marketing
Online technologie
"Als je nergens voor staat, val voor je voor alles"
- Herman Korstanje Account Director