Waar en wanneer ga je jouw doelgroep met je boodschap verrassen? Met een doelgericht mediaplan kun je jouw boodschap feilloos overbrengen aan je doelgroep via een geselecteerd medium en op een geselecteerd moment. Het mediaplan is een strategisch onderdeel van een marketingstrategie, een communicatieplan of van een plan om de markt actief te bewerken.

Wij kunnen je helpen bij het vaststellen van je mediadoelgroep, je mediadoelstellingen en het opstellen van het mediaplan. Doorslaggevend zijn het bereik van de media en de contactmomenten. Van magazines en RTV tot outdoor- en display advertising. Waar en wanneer zoekt de klant informatie of inspiratie en kun jij je als merk relevant maken?

Uiteraard bestaat een mediaplan uit zowel online en offline media en genoeg contactmomenten. Met een uitgekiende crosschannel mediamix ben je altijd top of mind.  

Wat nog meer?

Strategie & concept
Crossmediale campagnes
Print media
Websites en webshops
Online Marketing
Online technologie
"Een mediaplan met voldoende contactmomenten versterkt de TOM awareness "
-