Aan welke eisen moet je logo voldoen? Kies je voor een woordmerk (zoals Google) of kiest je voor een logo met een meer visuele uitstraling? Dat heeft te maken met je merkidentiteit. Waar staat je merk voor? En wat wil je precies uitstralen? Een logo maakt je merk zichtbaar en herkenbaar. 

Logo en huisstijl gaan hand in hand want de kleuren van je logo komen, bijvoorbeeld, terug in je huisstijl. Je huisstijl verbindt al je huisstijldragers en communicatieuitingen, van visitekaartje en briefpapier tot website, nieuwsbrief en folder. Je totale huisstijl is weer een belangrijk onderdeel van jouw visuele merkidentiteit.

Een goed uitgewerkt logo en een overdachte huisstijl weerspiegelen de bedrijfsidentiteit en de kernwaarden. Daarom kan een positioneringsgesprek voorafgaan aan het ontwerpen van een logo. 

Een goed uitgewerkt logo en een overdachte huisstijl weerspiegelen de bedrijfsidentiteit en de kernwaarden. Daarom kan een positioneringsgesprek voorafgaan aan het ontwerpen van een logo. Wie bent u? Wat doet u en waar wilt u heen? De All Active-ontwerpers van Muntz kunnen ook voor uw bedrijf een aansprekend logo - dat zeker uw doelgroep aantrekt - en een persoonlijke huisstijl neerzetten. U bent zichtbaar.

Wat nog meer?

Strategie & concept
Crossmediale campagnes
Print media
Websites en webshops
Online Marketing
Online technologie
"Een goed logo weerspiegelt je merkidentiteit"
- Rogier Gilkes Account Director