Wij vinden dat reclame makkelijk moet zijn. Consumenten krijgen vandaag de dag duizenden boodschappen via verschillende media te verwerken. Dus in het korte moment dat je als merk of bedrijf de aandacht hebt, moet de boodschap overkomen en de gewenste conversie plaatsvinden. 

Dat wil niet zeggen dat er niet goed nagedacht moet worden over waarom en hoe we de reclame gaan maken. Want wat zijn de doelgroepen of domeinen van jouw merk? Waar en wanneer kunnen we die tegenkomen? Waarom moeten ze juist jouw merk kiezen? En wat is je doelstelling? Performance of branding? Wat is dan de budgetverdeling? Als je hier goed over nadenkt heb je als merk niet 'eventjes' de aandacht, maar kun je ervoor zorgen dat je een langdurige relatie met je doelgroep opbouwt. Dat geeft jouw merk een solide basis voor de toekomst. 

Bovenstaande vragen zijn geen gemakkelijke vragen. Maar wel vragen die we zo gemakkelijk mogelijk willen beantwoorden. Daarom geen ellenlange schema's of dikke rapporten. Maar gewoon heldere antwoorden, in een paar sheets weergegeven. En vergeet niet, voor veel van de antwoorden hebben we jouw kennis ook nodig. 
Is de marketingstrategie helder, dan ontstaat het magische moment: de creatie van het concept. Het creatieve gedachtegoed waarop we jouw communicatie baseren. De vorm, de kleur, de zin, het beeld, het geluid of een combinatie hiervan waarmee we je merk geliefd gaan maken onder de doelgroep. Eigenlijk het allerleukste van ons vak. Zo leuk, dat we je graag bij het creatieve proces betrekken! 

Direct contact opnemen

Marketingstrategie en concept, dus...

Strategie & concept
Crossmediale campagnes
Print media
Webdesign
Online Marketing
Online technologie
"Samen je merk geliefd maken".
- Dick Nieuwenhuis Managing Director | Strategie