Het internet met alle applicaties en online mogelijkheden speelt een belangrijke rol in een crossmediale campagne. Voor de hand ligt de radio-, TV-commercial of advertentie (online en offline) die tegelijkertijd ook verwijst naar een speciale landingssite met unieke URL om de bezoekers te ontvangen en direct te activeren. Of een link of een QR-code die verwijst naar een filmpje met een wedstrijd of gebruiksaanwijzingen op Youtube. 

Uiteraard bevat een doeltreffende actie- of landingssite de look & feel van de campagne - de bezoeker voelt zich ‘thuis’- en is de call to action (één doel) in een oogopslag duidelijk. Ook het inzetten van speciale apps voor smartphones, tablets en de sociale media behoort tot de mogelijkheden van een webgebaseerde crossmediale campagne. Zoals een app die deelnemers/bedrijven aan een beurs registreert of een speciale Facebook app waar de gebruiker ‘zijn zegje kan doen’.

Al naar gelang uw doelgroep is vrijwel alles mogelijk. De specialisten van Muntz ALL Active vertellen je graag meer over hoe zij verschillende crossmediale campagnes op het web hebben aangelopen en wat de (meetbare) resultaten zijn. 

Wat nog meer?

Strategie & concept
Crossmediale campagnes
Print media
Webdesign
Online Marketing
Online technologie
"Alle kanalen wijzen naar uw product"
- Chris van Luik Managing Director | Strategie