Een televisiecommercial kan een belangrijke trekker en trigger zijn in jouw crossmediale campagne. De tv-commercial is namelijk het medium bij uitstek om in zeer korte tijd met een verhaal vol emotie jouw boodschap over te brengen.

Of dat nu een landelijke, regionale of een lokale zender betreft, het bereik onder jouw doelgroep is altijd groot. Zeker als je de tv-commercial koppelt aan een landingssite waar jouw klanten ‘beloond’ worden. Met een tablet of smartphone in de hand, kunnen jouw klanten of prospects direct contact met je maken. Dat verhoogt de attentiewaarde van jouw boodschap – en dus de naam en faam van jouw bedrijf.

TV-commercials zijn er in alle vormen. Van enkele seconden tot een minuut bestaande uit een animatie, enkele losse beelden of een (mini) verhaal met acteurs. Eigenlijk is alles mogelijk. De keuze voor een bepaalde opzet en een bepaald script is uiteraard afhankelijk van jouw boodschap en jouw doelgroep in de crossmediale campagne. Voor elk budget bieden wij een professionele en doeltreffende oplossing. 

De All Active-specialisten van Muntz vertellen je graag meer over het maken van een televisiereclame waarin jouw boodschap en jouw klanten centraal staan.

Wat nog meer?

Strategie & concept
Crossmediale campagnes
Print media
Websites en webshops
Online Marketing
Online technologie
"Uw boodschap op de televisie heeft bereik!"
- Herman Korstanje Account Director