Een crossmediale campagne betekent eigenlijk niets anders dan een reclameboodschap vertonen via verschillende online en offline mediakanalen die met elkaar in verbinding staan. Effectief is de crossmediale campagne pas als de mediakanalen passen bij de doelgroep en als de contactmomenten met de doelgroep - thuis, onderweg of in de winkel - op elkaar worden afgestemd. Van magazine, folder en advertentie tot smartphone, tablet en buitenreclame. Pas dan ontstaat waarde en scherpt de band tussen bedrijf en doelgroep aan.

Om dat resultaat te bereiken is het voorwaarde vooraf een degelijke crossmediale strategie (of plan) op te stellen. Met een duidelijk doel. Want met dat doel als vertrekpunt kunnen we na bepaling van de doelgroep - waar en wanneer deze zich ophoudt - de juiste middelen (kanalen) inzetten. 

Het inzetten van de kanalen kunnen we meermaals herhalen, omdat in veel gevallen consumenten of klanten meerdere contactmomenten op prijs stellen alvorens tot actie over te gaan. Onze specialisten gaan graag met jou om tafel om een degelijke en doelgerichte crossmediale campagne op te zetten: van strategie en concept, tot media-inkoop en realisatie van alle communicatiemiddelen. We laten u graag zien hoe je het spel kunt spelen. En winnen.

Wat nog meer?

Strategie & concept
Crossmediale campagnes
Print media
Webdesign
Online Marketing
Online technologie
"Crossmediaal is synergie"
- Dick Nieuwenhuis Managing Director | Strategie