Waar jouw doelgroep zich ook bevindt, thuis, op het werk, in de auto of in een openbare gelegenheid; een radio staat altijd aan. Als sterk ondersteunend onderdeel van een crossmediale campagne is een radiocommercial het medium bij uitstek om een groot publiek op bepaalde - herhaalde - tijden te bereiken. Of dat nu een nationale, een regionale of lokale zender betreft.

Radiocommercials zijn er in alle vormen. Van enkele seconden tot een halve minuut en met ‘tag ons’ die kort maar krachtig aan het einde van een reclameblok nog snel oproepen in actie te komen. Zoals het bezoeken van een website. De keuze voor een bepaalde opzet en een bepaald script is uiteraard afhankelijk van jouw boodschap en jouw doelgroep in de crossmediale campagne. Voor elk budget bieden wij een professionele en doeltreffende oplossing. Van een bekende stem tot complete koren.

Met een regionale zender kun je al snel 100.000 tot een miljoen luisteraars bereiken. En dat tegen vrij lage kosten. De All Active-specialisten van Muntz vertellen je graag meer over het maken van een radioreclame waarin jouw boodschap en jouw klanten centraal staan.

Wat nog meer?

Strategie & concept
Crossmediale campagnes
Print media
Websites en webshops
Online Marketing
Online technologie
"Uw luisteraars horen uw boodschap helder en duidelijk!"
- Niek van Twillert Managing Director | Strategie