Alle gedrukte communicatiemiddelen spelen een belangrijke rol in een crossmediale campagne. QR-codes en Layer in gedrukte mailings, advertenties, kranten, flyers en magazines bieden uitstekende mogelijkheden om de print direct door te linken naar apps en landingspages. De verschillende kanalen ondersteunen elkaar en vormen de optimale mix om de boodschap te versterken en over te brengen. Jouw doelgroep kan niet meer om je heen.

Een uniek en eenmalig magazine of een actiekrant kunnen ook onderdeel zijn van jouw crossmediale campagne. Zoals ook posters (ook met QR) in bushokjes en in het straatbeeld. Buiten kijf staan altijd jouw boodschap - of teaser - en de call to action. Zij moeten in een oogopslag duidelijk zijn.

Al naar gelang jouw doelgroep is vrijwel alles mogelijk. De specialisten van Muntz ALL Active vertellen je graag meer over hoe zij verschillende crossmediale campagnes online en offline hebben aangelopen en wat de (meetbare) resultaten zijn. 

Wat nog meer?

Strategie & concept
Crossmediale campagnes
Print media
Webdesign
Online Marketing
Online technologie
"Alle kanalen tonen uw aanbieding"
- Herman Korstanje Account Director