Aan elke crossmediale campagne gaat een online marketingplan vooraf. Je moet uiteraard weten uit wie jouw doelgroep bestaat en wat het gedrag is van deze groep. Daar kun je een crossmediale campagne op bouwen. In feite is een crossmediale campagne een marketing campagne waarin online en offline middelen elkaar versterken. Van magazine, folder en advertentie tot televisie, smartphone, tablet en buitenreclame. Pas dan ontstaat waarde en scherpt de band tussen bedrijf en doelgroep aan. Bovendien kun je per medium jouw boodschap altijd even ‘fine tunen’.

Het grote voordeel van een crossmediale campagne is dat je jouw boodschap feilloos kunt afstemmen op de ontvanger (jouw klant) en dat deze direct kan reageren. Waarbij je de interactiviteit met een – persoonlijke – landingspagina voortdurend kunt verhogen. Met deze intense actie en reactie bind je jouw klant. Daarnaast bouw je ook een klantenbestand op (bijvoorbeeld voor jouw aanbiedingen per nieuwsbrief). Bovendien heb je ook altijd inzicht in responsen en prestaties. Zodat je ook altijd weet welke richting je kunt kiezen.

De All Active-specialisten van Muntz kennen de online en offline weggetjes in het crossmediale landschap en fungeren graag als jouw ervaren gids. Maak gerust een afspraak met ons waarin wij laten zien welke crossmediale campagnes wij hebben ontwikkeld en met welk resultaat en hoe wij jou in jouw specifieke situatie kunnen ondersteunen. 

Wat nog meer?

Strategie & concept
Crossmediale campagnes
Print media
Websites en webshops
Online Marketing
Online technologie
"Uw doelgroep ontmoet u on- en offline"
-