Waarom? Om een concept neer te zetten voor een crossmediale campagne, kijken we graag eerst even naar je bedrijf. Natuurlijk weten we snel wat je doet… toch? Maar weet je ook waarom? Met een vleugje missie, visie en een antwoord op Simon Sinek’s ‘Why?’, gaan we een gevoelige snaar raken. Jouw doelgroep gaat namelijk haarfijn aanvoelen ‘hoe jij en jouw bedrijf erin staan’. Hoe oprechter de belevenis of oplossing die je biedt (gevoel en propositie), des te eerder zijn je klanten geneigd jou te geloven en voor jou in beweging te komen. 

Niet bij zenden alleen. Een vooraanstaand punt van het crossmediale concept kan ook interactiviteit zijn. Interactiviteit die gemakkelijk kan lopen via de sociale media van jouw doelgroep, omdat je jezelf communicatief en transparant wilt opstellen. Je kunt om meningen vragen, je kunt wedstrijdjes uitschrijven (‘beste foto’, ‘leukste filmpje’). Op deze manier kun je snel leren wat er leeft onder jouw doelgroep en je bouwt een betrouwbare naam op als ‘toffe partij’. Ook co-creatie kan een onderdeel zijn. Uiteraard kunnen ook uiteenlopende communicatiemiddelen worden ingezet - zoals aantrekkelijke enquêtes - om de effectiviteit te checken. De mogelijkheden zijn vrijwel onbegrensd.


Onze All Active-specialisten, van art director en designer tot creatief strateeg en copywriter, kunnen voor u een onweerstaanbaar crossmediaal concept vol verleidelijke en relevante content neerzetten.

Wat nog meer?

Strategie & concept
Crossmediale campagnes
Print media
Webdesign
Online Marketing
Online technologie
"Uw product duikt overal op"
- Dick Nieuwenhuis Managing Director | Strategie