Hét interactieve reclamebureau in Amersfoort

Muntz denkt en doet anders. In 1992 begonnen als fotostudio en inmiddels uitgegroeid tot één van de snelst groeiende interactieve reclamebureaus in Nederland. Hoe dat kan? Gewoon door lekker bezig te zijn met ons vak en continu voorop te willen lopen in wat de markt van ons vraagt, de technologie ons aan mogelijkheden biedt én dat op een pro-actieve en creatieve manier toepassen op de communicatievraagstukken van onze ambitieuze klanten.

 Dat maakt Muntz een succesvolle mix van een creatief reclamebureau, een online bureau én een bureau dat cloud based marketing tools ontwikkeld, afgestemd op de 24 uurs economie en de altijd online samenleving.
We verbinden communicatie met technologie: Creative Connected Communication is ons mantra.

Met een multidisciplinair team van 84 communicatiespecialisten, kunnen wij kostenefficiënte totaal communicatieoplossingen bedenken én vormgeven, technisch ontwikkelen, multimediaal activeren en optimaliseren. Door slim samenwerkende klantteams en met een energieke aanpak die we All Active noemen.

Check hieronder onze expertises! 

Verbergen
Lees meer
Strategie & concept
Crossmediale campagnes
Print media
Webdesign
Online Marketing
Online technologie
Marketingstrategie.
&-concept.

Wij vinden dat reclame makkelijk moet zijn. Consumenten krijgen vandaag de dag duizenden boodschappen via verschillende media te verwerken. Dus in het korte moment dat je als merk of bedrijf de aandacht hebt, moet de boodschap overkomen en de gewenste conversie plaatsvinden ...meer info

Crossmediale.
campagnes.

Een crossmediale campagne betekent eigenlijk niets anders dan een reclameboodschap via verschillende mediakanalen vertonen en ervoor zorgen dat die kanalen met elkaar in verbinding staan. De verschillende mediakanalen moeten de totale merk- of productbeleving versterken. ...meer info

Print.
media.

Nieuwe media zoals mobile marketing en social media hebben print gedwongen om te evolueren. Mede door nieuwe technieken als Layar en Zmags blijft print volgens ons een belangrijk medium die de boodschap perfect kan overbrengen, zeker als onderdeel van bijvoorbeeld een crossmediale campagne. ...meer info

Websites.

Websites kun je in alle soorten en maten krijgen. Maar jij wilt niet zomaar een website. Je wilt de perfecte website met de nieuwste technieken, geschikt voor verschillende devices en geoptimaliseerd voor zoekmachines. Een website die de doelgroep informeert, inspireert en vooral laat converteren ...meer info

Online.
marketing.

Online marketing is vandaag de dag één van de meest belangrijke onderdelen van de marketingmix. We oriënteren ons online, vergelijken, laten ons inspireren of kopen direct producten. Geen wonder dat veel merken vandaag online als hèt kanaal kiezen om aanwezig te zijn. ...meer info

Online.
Technologie.

Soms is alleen een website niet genoeg. Een complexe hoeveelheid meetdata moet bijvoorbeeld eenvoudig worden gemaakt. Of er moeten koppelingen gelegd worden tussen verschillende CRM of ERP pakketten. ReveNew, het zusterbedrijf van Muntz, noemt dit digitaal maatwerk. ...meer info