Tjerk van het VKG Keurmerk test het!

Deel deze case

Voor het VKG Keurmerk hebben we een gloednieuwe bewustwordingscampagne ontwikkeld. Het streven van de campagne is om meer inzicht te geven in de veelzijdigheid van het keurmerk. Het keurmerk voldoet aan diverse zekerheden, zodat de consument uit kan gaan van een kwalitatief goed kozijn dat een echt top product is. Deze zekerheden worden getoetst bij elk kozijn en elke kozijnleverancier. Daarom is stuntheld Tjerk van het VKG Keurmerk, in het leven geroepen. Tjerk test in diverse uitingen op een luchtige en leuke manier de verschillende onderdelen waaraan een kozijn dient te voldoen. Zo weet de consument straks zeker dat hij een product aanschaft dat aan uitgebreid geteste kwaliteitseisen voldoet. Muntz ontwikkelde voor deze campagne het concept. De illustraties en animaties zijn door ons gemaakt en we hebben diverse communicatiemiddelen ontwikkeld die kracht bijdragen aan de complete campagne.

Meer over Tjerk, van het VKG keurmerk op http://vkgkeurmerk.nl/

All Active projectteam

Carola Pot
Senior Projectmanager
Carola Pot
Senior Projectmanager
Mike Baan
Design / Motion Graphics
Christiaan Berghuis
Art Director