fijne installatie!
Voor Remeha vormen installateurs een belangrijke schakel in het adviesmoment richting consumenten. Het creëren van merkvoorkeur en sympathie bij de installateur staat centraal in de Remeha Fijne Installatie campagne. Wij zetten de installateur letterlijk in het zonnetje...of op de lange latten.
oplossingen voor een optimaal comfort
strategy and branding
Wij creëerden het sympathieke thema 'Fijne installatie', dat als variant op 'fijne vakantie' door iedereen wordt gebruikt; van de receptioniste van Remeha tot aan de installateur!
campaign and design
Vanaf drie ketels installeert de installateur zichzelf al op een Sunweb vakantiebestemming. Hoe meer ketels je installeert, hoe meer punten je spaart. Themavisuals, film, verschillende dm’s, teasers, reistickets en online campagnemiddelen werden ingezet om de installateur te activeren.
digital and data
Om de installatie voor de installateur nog fijner te maken bedachten wij de scan-app. Scan de barcode en de geïnstalleerde ketel is geregistreerd. Door een slimme koppeling met de door ons ontwikkelde mijnremeha portal kan je direct je gespaarde vakantiepunten zien.