Het Leukste cadeau in het donker!

Deel deze case

Wie bovenstaande zin leest denkt maar aan een ding; de Nationale Bioscoopbon! De feestdagen komen er weer aan en dat is ook aanleiding voor de Nederlandse Vereniging van Entertainment Retailers (NVER) om meer zichtbaarheid op online en offline kanalen in te zetten. In deze uitingen moet naar voren komen dat de Nationale Bioscoopbon het leukste cadeau is om te geven, ook tijdens de feestdagen! De emotie die de uitingen moeten oproepen focussen zich op de beleving van het naar de bioscoop gaan met elkaar en het ontvangen van een leuk cadeau.

In de ontwikkeling van de commercial en de display banners die online worden ingezet is de focus gelegd op het feit dat het simpelweg super leuk is om de Bioscoopbon te krijgen. Het is een leuk cadeau, en het brengt je gezelligheid, je gaat immers altijd met iemand anders naar de bioscoop. Juist in de donkere dagen willen we met z’n allen gezellig doen en met elkaar zijn. Dat gevoel staat centraal in de uitingen.

De commercial is uiteindelijk op diverse televisiekanalen ingezet en ook online zijn de uitingen geplaatst op diverse websites. 

Bekijk de commercials hieronder!

All Active projectteam

Diana Goris
Senior Projectmanager
Diana Goris
Senior Projectmanager
Eric Weijman
Art Director
Mike Baan
Design / Motion Graphics
Arjan Scholten
Allround DTP-er