beursstands laten ontwerpen en ontwikkelen door muntz

de beursstand vertelt jouw verhaal

Veel opdrachtgevers staan met plezier op de beurs; een moment waarop ze met trots hun nieuwste innovaties laten zien en één-op-één contact hebben met hun directe doelgroep. Volgens ons heeft een geslaagde beursstand een krachtig thema, een aantrekkelijke stijl en sterke content. Deze drie onderdelen moeten bezoekers naar de stand trekken.

communicatie rondom de beurs

De stand op de beurs is het primaire communicatiemoment, maar zeker niet het enige. Voor, tijdens en na de beurs zijn er diverse momenten om contact met je doelgroep te hebben. Nodig ze bijvoorbeeld uit met een opvallende direct mail of deel naderhand het succes van de beurs door middel van een aftermovie.

samenwerking met beursstand bouwer

We werken voor beursstands altijd nauw samen met de opdrachtgever en de bouwer van de stand. Door deze korte lijnen creëren we snel een maximaal resultaat. Onze creaties voor onder andere Remia, Zehnder, JJ Darboven, Boboli en Kawneer zijn te zien (geweest) op bekende beurzen in binnen- en buitenland zoals de Horecava in Amsterdam, VSK Installatiebeurs in Utrecht en de Polyclose in Gent.

beursstands in Corona-tijd vragen een andere manier van denken

niek van twillert – brandlead consultant
niek-640