mastering simplicity

Voor Kawneer creëerden wij ‘De bedenkers van modulaire facade systemen’ en het merkthema ‘Mastering simplicity’. Deze nieuwe merkpositionering is de basis voor alle interne en externe communicatieuitingen.

bedenkers van modulaire facade systemen

strategy and branding

Met het modulaire gevelsysteem van Kawneer kan je elke uitstraling creëren die je maar wenst. En dat met één eenvoudig basiselement. Daarom bedachten wij het thema ‘Mastering simplicity’ en maakten wij het label ‘Creator of modular facadesystems’ als vast communicatie element.

campaign and design

Om in de campagne het verhaal van Kawneer te vertellen maakten wij de vergelijking met het legosteentje. Vanuit één basiselement kan je elke uitstraling creëeren die je wilt. De campagne werd groots gelanceerd op Polyclose. De Europese
vakbeurs voor raam-, deur, en geveltechniek.

Een gepersonaliseerd legosteentje was de uitnodiging voor de vakbeurs en kans te maken op één van de 50 Kawneer/Lego Architecture Boxen. Elke standbezoeker ontving de ‘Out Of The Box lunch’ als uitnodiging voor een inspirerende presentatie tijdens de lunchpauze op de zaak.

Direct mails | Muntz Amersfoort

digital and data

Met linked-in bannercampagnes overtuigden wij architecten dat de creatieve mogelijkheden van modulaire gevelsystem oneindig zijn. Door bekende architectonische Kawneer stijliconen. Door de sponsoring van Architect van het jaar verkiezing. Door architecten uit te dagen een masterpiece te creëren met één legosteentje.

Wij bedachten een online serviceplein. Een online plek waar elke campagne naar verwijst. Ook kunnen architecten hier productinformatie vinden en downloaden. Kleurmonster aanvragen. Inschrijven voor kennis sessies.

Door met concrete activaties invulling te geven aan de merkpropositie mastering simplicity, komt deze ook daadwerkelijk tot leven. Met elke activatie stijgt onder de doelgroep de engagement; Kawneer wordt echt erkend als innovatief merk dat weet wat architecten leuk vinden.