Jij en Alfredo

Deel deze case

Honderden horecagelegenheden schenken de heerlijke espresso's, cappuccino's en latté's van Alfredo Espresso. En ook wij genieten iedere dag van de koffie! Maar de concurrentie staat niet stil. Om Alfredo Espresso toekomstbestendig te maken werden wij gevraagd een eigentijdse en sfeervolle positionering te bedenken inclusief invulling en activatie.

Centraal staat 'de ontmoeting'. Tussen jou en je vrienden of geliefde. Maar vooral tussen jou en Alfredo. Dat perfect moment waarin je samen geniet van een overheerlijke kop koffie. Om dit uitgangspunt verder kracht bij te zetten creëerden we Alfredo Meeting Points. Een unieke plek die voldoet aan alle condities, volledige Alfredo branding heeft en wordt opgenomen in de speciale themawebsite. Om koffiedrinkers te verleiden tot het drinken van een kopje koffie wordt een slimme Display Advertising campagne ingezet, die uitlevert op geselecteerde koffiemomenten in de buurt van de horecagelegenheden. 

All Active projectteam

Herman Korstanje
Account Director
Arjen de Koning
Designer
Mike Baan
Design / Motion Graphics
Matthieu Steenwijk
Art Director
Patrick Hijstek
Developer